Farbror

Idag kommer pappas halvbror och hans sambo och hälsar på farmor och farfar. Självklart ska vi dit och hälsa på också. Lunch innan jobbet. Perfekt. Det var flera år sedan jag träffade dem. De har inte ens träffat Pax och han fyller ju snart två år. Vad tiden går fort! Har ni sett mitt stora feta grekiska bröllop? Det påminner lite om min familj. På mammas sida träffas vi ofta. Det blir högljutt, rörigt och en massa kaos. Djur, skratt och mat överallt. Släkten på pappas sida är mera, hmm, försiktiga är nog ett bra ord. Like dried toast! (ni som sett filmen fattar...) Där sitter man prydligt i matsalen och äter på finporslin och får efterätten serverad med skeden liggandes ovanför tallriken under hela måltiden. Men jag älskar båda sidorna. It's family.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0