Börjar med en Bellman

Det var en gång en präst och Bellman som var ute och spelade golf. De kom fram till första hålet och Bellman missade, upprörd skrek han - Satan jag missade! Prästen svarar minst lika upprörd att - Om du talar sådär kommer Gud att straffa dig. - Äh, svarade Bellman och de gick vidare till nästa hål. -Jävlar, skrek Bellman när han missade även detta hål. - Om du säger sådär kommer Gud att straffa dig, replikerade prästen. 17 hål senare och efter en hel del svordomar står prästen och Bellman slutligen vid det artonde hålet med en tremeters putt kvar. - Satan jag missade!, vrålade Bellman. Då blev himmlen helt plötsligt mörk och från de tunga molnen slog en blixt ner och träffade prästen i huvudet följt av en röst som svor - Satan, jag missade.


Jaja jag tycker den är kul i alla fall. Nu ska jag återvända till glukokortikoidernas underbara värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0