Lunch

Idag blir det snabblunch. Makaroner och ketchup och till efterrätt en burk med majs. Hmm ser att denna utsökta måltid inte innehåller så mycket proteiner får äta lite mer ikväll.

Idag har jag hunnit med mycket. Jag har städat. Fixat lite med mina bilder (lade ut några i förra inlägget). Dessutom har jag skruvat ihop mina hyllor, gått två promenader med Pax och möblerat om och klockan är bara 12.30. När jag har ätit klart ska jag packa upp de sista lådorna med flyttgrejjor sedan är jag klar. Visst ja jag måste sätta dörrar på mina nya hyllor men jag orkar inte skruva i dem så jag måste be pappa eller brorsan om hjälp.

Kanske skulle plugga lite också...

Majsburken luktar konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0