Flytt

Nu har jag äntligen flyttat till min lägenhet och jag är jättenöjd med den. 1 rum och pentry och 31 kvm. Nästan 3 meter med fönster och världens gulligaste lilla ugn.

Pax har redan bott in sig väldigt bra, fast det räknade jag med. Där hans leksaker och korg finns är hemma för honom. Ibland blir han lite rastlös så man får hitta på en massa saker för att aktivera honom med. Vi gick ju från 4 rok till 1 klart att det blir omställning.

Det är ganska ensamt att bo själv...som tur är har jag en kompis som bor mittemot. Det är skönt att bara kunna prata med en levande människa och det tar bara fem minuter att gå hem till mamma och pappa. Annars har jag Pax som jättestort sällskap och TV och radio gör att det åtminstone låter lite och nu har jag äntligen internet.

En jobbig sak är att jag inte kan laga mat...eller jag kan laga mat men den blir inte så värst god. Jaja övning ska ju ge färdighet sägs det så det blir väl bara att öva då. Under tiden får jag hålla ut med macka när dagens rätt blir för gräslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0