Vem har pinkat på min pinne?!

Idag har Pax och jag gått ett varv i motionsspåret lite mer än 2,5 km. När vi kom dit hittade jag en pinne som jag kastade iväg till honom, eftersom Pax älskar att springa efter pinnar. Han brukar nöjja sig med att bara springa efter dem och dutta till pinnen med nosen bara för att visa "du tappade den här matte!" men idag var det något speciellt med just den pinnen. Han släppte den inte. Han släpade den lite över 1,5 km!

Varje gång han skulle lyfta på benet la han ner pinnen och tog sedan upp den igen för att gå vidare. Sedan inträffade katastrofen. Han släppte pinnen och råkade sedan pinka på den med. När han sedan vände sig om för att plocka upp den blev han mycket förvånad över att någon hade haft fräckheten att pissa på hans pinne! Gud vad jag skratta. Han såg så förorättad ut. Lilla stackarn, dock glömde han det efter ca 50 meter då han hittade en kotte att släpa på. Herregud är det en retriver jag köpt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0