Vakna!

Har ni någongång fått den där känslan av att någon iaktar er? Den känslan hade jag när jag vaknade. Rullade sakta runt och öppnade försiktigt ena ögat. Där satt Pax på sängkanten och stirrade. När jag nu snurrat runt började han vifta på svansen som en tok, hela rumpan viftade för den delen. Sedan blev det bland det värsta som finns nämligen hundpussar i hela ansiktet. Rent reflexmässigt drog jag upp täcket vilket ledde till att det blev slick i örat istället, mysigt. Drog upp täcket över öronen också. STORT misstag. Detta gjorde att Pax började gräva  som en galning i täcket och jag som är ganska kittlig började fnittra och göra konstiga ljud, vilket sporrade han att gräva ännu mera. Ok jag ger mig. Glöm sovmorgonen vi går ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0