Pax the entertainer

Det snöar! Massor! Dagens morgonpromenad blev en med full fart. Pax älskar snö, han älskar att äta snö och jaga snöflingor är bland det bästa som finns. Han hoppar och studsar som en liten gummiboll, går på två ben och gör alla möjliga små krummelurer. Sedan gick vi förbi busstationen. Pax bettede sig mer som ett sånt här ballongdjur man köper på tivoli. Liten kille runt 6 år tittar storögt på Pax och mig när vi kommer gående.

-Vad GÖR han!!! undrar lillkillen.
-Eh han jagar snöflingor, han älskar snön, svarar jag.
-Han ser rolig ut, säger killen och börjar fnissa.
- Ja det gör han, måste jag hålla med om.

När jag kollar upp står de flesta som väntar på bussen och ler. Kul att man kan underhålla dem lite såhär på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0