Öm armbåge

Tror jag har lite lätt förföljesemani. Duschdrapperiet och jag har något otalt med varandra. Så fort jag sätter på vattnet kommer det bara närmare och närmare. Panik utbryter och jag försöker krypa upp i ena hörnet av duschen. Det ser nog ganska komiskt ut. Egentligen när jag sitter såhär är det väl inte så farligt att nudda draperiet, jo det är kallt och jag är en fryslort.

Efter att man har duschat brukar man ju torka sig. Försiktigt för jag draperiet lite åt sidan och drar snabbt åt mig handduken för att inte släppa in massa kyla. Sedan står jag där inne och försöker torka mig utan att nudda väggarna eller (ja ni har gissat rätt) drapperiet. Idag slutate det med att jag slog i armbågen i blandaren så det bara small om det. Jag riktigt hörde hur det äckligt gula drapperiet skrattade år mig! Nu sitter jag och tycker synd om mig själv. Vänta bara din guling nästa gång är det revanch som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0