Jag är förföljd

Dock inte av duschdraperiet denna gång. Gick in på en hemsida, där var några annonser i högerkanten. En av dem handlade om utsatta barn. Vänd inte barnen ryggen till stod det. Okej tänkte jag och scrollade ner. Hmm, efter ett tag kom samma annons igen....Scrollade ner lite till och insåg att den följde efter. Provade att scrolla superfort (jag vet, kul man kan ha...) Haha jag hade lyckats skaka bort den! 1-0 till mig. Snabbt kontrade dock annonsen och dök upp igen 1-1. Jag provade lite fintar upp och ner liksom. Ha, den hängde inte med alls, sucker! Scrollar sedan upp jättefort och innan annonsen hinner upp byter jag sida! Game, set och match till mig!....Eller kanske inte ändå. Vad stod det på hemsidan egentligen?!
Vadå konstiga idéer? Jag? Vad menar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0