Glömde...

I paniken efter den efterhängsna annonsen (se förra inlägget) glömde jag helt bort att skriva om tentan. Jag hade nämligen tenta idag i vårdkommunikation A bemötande och hälsa, phew kunde de inte ha valt ett kortare namn? Nåja det handlar om hur man pratar till folk och med folk. Hur man ställer frågor, argumenterar utan argumentation och reflekterar över vad man egentligen håller på med. Jättespännande. Nåja det kändes i alla fall ganska bra. Med tentan alltså.

Hamnade bredvid två killar som gick någon juristkurs tror jag. De hade i alla fall lagböcker på bänkarna. De hade även matsäck med sig, för ett helt år! Ena killen hade tre bananer, två äpplen, en cola, en chokladkaka, en fralla med någon röra i och ett paket vindruvor. Dessutom tappade han sin ena penna i backen tre gånger och sparkade på mackan och äpplena som han hade lagt på golvet. Killen framför honom hade fyra (4!) redbull, en cola, ett paket med dammsugare, en chokladkaka, ett paket kex och två mackor.

Jag hade ett suddgummi, fast det åt jag inte och en penna. Hade en vattenflaska, men den stod kvar hemma i hallen. Där gjorde den jättemycket nytta...

Kommentarer
Postat av: Labolina

Hihi vad kul du är! Att jag inte vetat om din blogg tidigare!

2008-11-26 @ 00:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0