Lite yr

Har varit lite yr i huvudet idag eftersom jag var och lämnade blod idag. Har nog inte riktigt druckit som jag ska de sista dagarna så jag fick ligga där nästan en timme innan jag kunde ställa mig upp utan att vingla. Mitt låga blodtryck hjälpte ju inte heller till. Men nu har man i alla fall gjort en insats och fått en t-shirt för besväret. Man vet ju aldrig vem som kan komma att behöva blodet...

Var även på räknestuga idag. Räknade läkemedel. Jag fick ett slarvfel 250/5 är inte 3 utan 5! Ett fel = UNDERKÄND!!! Jaja jag har ju några dagar på mig att öva.

På lördag är det utställning på gång. Är extra nervös eftersom att hans uppfödare kommer att vara där :S Men det ska bli kul. Måste säga att jag hoppas lite extra på honom, men han kommer ändå vara vackrast i mina ögon sedan får domaren säga vad hon vill :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men bara ett slarvfel är ju inte dåligt ändå.. alltså det är ju underkänt.. men bara ett fel.. äh du fattar va? :P

2008-05-28 @ 23:44:19
URL: http://sskstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0