Vart tog våren vägen?

Vaknar imorse till det ljuvliga vädret av - 0.9 grader och snö!!! Det snöar fortfarande...det är så jobbigt att pulsa ut med hunden, men det är vacert i alla fall. Synd att vi hade vårstädning i helgen och alla kängor åkte upp på vinden, jaja jag har ju sportskorna kvar. Burrr.

En glad nyhet såhär på morgonen blev att dagens lektion är inställd, skönt då hinner man plugga mera :D

Som tur är ska utställningen i helgen vara i ett ridhus. Men jag hoppas att snön hinner försvinna tills på tisdag för då börjar jag och Pax valpkurs. Han bara stuttsar runt när det är snö ute och är allmänt lycklig. Så med massa nya hundar och människor, ett helt nytt ställe och dessutom snö...ja då kan jag stå där och locka med falukorv och köttbullar för han kommer antagligen inte tycka att jag är det minsta intressant. Jag är jättenervös jag vet att alla är på samma nivå och att de flesta kommer att vara där för första gången, men det vore ju kul om något funkade. Fast han går ju att få kontakt med när vi vart på utställningarna.

Nej nu var det väl dags att plugga igen. Kollade igenom de gamla tentorna så nu är jag inte lika nervös. Två av delarna verkar vara ungefär samma saker på. Så jag kommer att lägga det mesta av tiden på den svåraste delen: vetenskapsteori...det är också den största delen känns det som.

Äntligen har Nordman kommit med ny skiva :D Jag är så lycklig, den är jättebra och går på repeat hela dagarna. Synd bara att de andra inte tycker den är lika bra...


Måste bara berätta om lilla lillebror som har åkt på hockeykupp i ett annat land och lyckats glömma det viktigaste av allt!!! Nämligen linsgrejjorna. Är man linsbärare och har glasögon och ser så dåligt att man inte kan vara utan dem (som jag och brorsorna gör) så är det de grejjorna som man alltid MÅSTE ha med sig. Så han drog iväg med ett par linser i ögonen. Vätskan, glasögonen och extralinser stod kvar på byrån. Tur att det finns några föräldrar som skulle flyga dit idag så jag och mamma fick igår kväll häva oss ut vid 22-tiden och försöka hitta rätt hus där människorna bodde som snällt lovat att ta med grejjorna till lillebror. Utan linserna kan han inte spela så jag hoppas att väskan kommer fram...Ja vad ska man säga det var ju inte ovanligt att det hände direkt, lilla slarver.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha klartbrorsor finns det gott om :P
Kram

2008-03-25 @ 11:02:09
URL: http://sskstudent.blogg.se
Postat av: Emmy

Klartbrorsor? =)

2008-03-25 @ 16:54:29
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0