Sjuk?

Tror jag börjar bli sjuk. Fick ont i halsen igår och en sådan där dunkande huvudvärk så fort man rör sig. Inte bra för jag har inte tid!!! Tenta imorgon och utställning på söndag, det går helt enkelt inte...det blir alvedon som gäller.  Eftrersom jag inte mådde så bra igår så blev det väldigt lite plugga, men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte!! Är verkligen inne i en lågperiod, inget känns roligt just nu. Kan inte den här j*vla tentan bara vara över. Sedan har man ju detta ljuvliga väder, det kan ju ta sig någonstans för jag fryser om fötterna!!

En annan som är less är Pax. Efter massa plugg de senaste dagarna och väldigt lite tid till honom så klättrar han på väggarna, eller i alla fall i fönstren... Har bara en glad nyhet och det är att han var ensam förut i 5 min och det gick bra, måste ju börja någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0