Rekord

Fick sova till kl. 8 idag innan studsbolen ville ut. Skönt eftersom jag måste vara på topp ikväll till spelkvällen...

Vilket j*vla väder!!!! Jag och valpen höll på att blåsa bort. Pax hatar blåst, han blir alldeles krokig och kryper fram. Gömmer sig bakom träd och stressar. Jag tycker så synd om han, samtidigt som han är lite väl fjollig...

Såg på "Atlantis, en försvunnen värld" imorse. Snacka kanonfilm!!!! Varför gjorde inte disney sådanna filmer på min tid.... Riktigt bra film :D intriger, död, spänning, action, och kvicka kommentarer. Gullig kärlekshistoria, lyckligt slut och lite mystik/magi över det hela. Kan det bli bättre?

Sedan var jag en sväng till Maxi...jättemycket folk och låååång kö. Men i kassan satt kanske sveriges trevligaste kassörska. Hon var supertrevlig med världens smile. Lämnade affären med ett leende på läpparna jag med, det smittade.

Har inte börjat plugga än...börjar få lite dåligt samvete. Vet ju hur stressad och hur dåligt jag mår inför varje tenta p.g.a. att jag inte har pluggat tillräckligt. Blir så trött på mig själv. Får prova att sparka mig själv i baken. Har bara inte lyckats räkna ut hur jag ska göra det. Kanske får bli smalbenet, det gör bra ont det med... Hmm det här inlägget blev lite skumt....

Glad Påsk till alla!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja hoppsan. Groda skulle det vara. Det blev visst fel...igen=)
Jag passar på att be dig om ursäkt Ullis, du kan inte ha haft det lätt, jag börjar också förstå varför vi förlorade hela tiden.....

2008-03-23 @ 09:42:07
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0