BIM på första utställningen för oss båda :D

Najs. Då har jag och Pax varit på vår första utställning och det gick kanonbra!! Han fick HP och vi blev BIM valp för gårdisar. Jag är så stolt över både mig och honom. Jag klarade att hålla nerverna i styr och han höll sig i skinnet :D.

Dagen började tidigt kl 7.00 åkte vi iväg men det tog bara en drygt en timme att ta sig till ridhuset och utställningen. Väl där belv det först veterinär besiktining (kollade bara så alla vaccinationer var ok, vilket de var). Sen blev det till att ta ett område vi kunde ha som bas. Det gick sådär...efter att ha kommit tillbaka efter att ha följt en kompis chihuahua hade vi fått fem gigantiska S:t bernads hundar som grannar. Det blev dreggel på både Pax oxh hans kojja. INTE fräscht, usch!

Pax var lite hyper men han skötte sig fint när jag plockade fram falukorven. När väntan var över kom jag knappt ihåg vad som hände...de gock så snabbt sedan var jag helt plötsligt BIM. Kul. Pax trava på fint och det gick ok på bordet, sedan stallde han sig fint också. Fick jättefin kritik är helnöjd.

Idag är det statistik lektion som gäller. Man kan ju ha roligare. Nu är det promenad och dusch som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Nä inte om man jämför med Pax, iofs. Du kanske skulle minska på den där falukorven.... ;)

2008-03-17 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0