Att ångra sina köp...

Eftersom Pax har växt ganska ordentligt och blivit så stor att han nästan bitit sönder sina valpleksaker har jag köpt några nya. Eftersom jag inte vill att han ska äta strumpor, bokhyllor, mattor, skor etc. så måste han ha många andra val när den lilla räven börjar titta fram bakom örat. Så igår blev det en tripp till djuraffären och han blev lycklig ägare till: ett rep med gummiben, ett runt rep med ett gummihandtag, en studsboll, en pipand sko och en pipand grön och lila fisk.

Han älskar sina leksaker. Problemet är att studsbollen flyger all världens väg när han slänger med den och piparna var kanske inte den bästa idéen, men han blir ju så glad. Han piper och piper och smatidigt pratar han lite med leksaken, morrar och gnäller. Varför måste alla pipar låta så gällt?

Idag har inte gjort ett dugg! Bara suttit framför denna beroendeframkallande maskin och det börjar kännas i axlarna. Tenta pluggandet får börja imorgon :D Tentan är ju inte föränsen nästa torsdag. Vem behöver påsklov? Insåg aldrig hur bortdkämd man var i grundskolan...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det skulle ju vara pinsamt om du började plugga på tentan för tidigt :P
Kram!

2008-03-18 @ 19:16:35
URL: http://sskstudent.blogg.se
Postat av: Emmy

Jag är så avundsjuk på er lyckostar som inte har något påsklov utan måste plugga statistik. Jag borde aldrig ha hoppat av.

2008-03-19 @ 09:43:47
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0