Lååång dag

Har jobbat idag från 06.00-14.00. Trodde hela tiden att klockan var mer än vad den egentligen var. Kl var bara 9 och jag tyckte den kändes som 11 minst.

Inte världens bästa dag idag heller. Backade på en stolpe när jag kom till jobbet, både bilen och stolpen klarade sig, det var mer en touch egentligen. Sedan höll jag på att bli påkörd av automattrucken. Jag klev rakt ut i gången utan att titta i speglarna så Anders skrek rakt ut. STOPP! Alla vände sig och tittade och jag fick springa undan för att inte bli träffad. Jag lyckades även krympa locket till matlådan. Det var tydligen inte gjort för att ha i mickron så nu passar det inte längre...oops. Resten av dagen gick dock bra tills jag skulle gå hem och glömde matlådan (den med förkrympta locket) i matsalen. Bara att gå tillbaka över hela fabriken för att hämta den, vi sommarjobbare har fått skåp så långt från min arbetsplats man kan komma. Suck.

Nu ska mamma och jag till IKEA. det ska bli roligt. Hoppas jag klarar mig helskinnad dit bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0