Nyårsafton

Startade dagen med att gå till mamma och pappa eftersom våra släktingar är där. Sedan åkte vi och badade bubbelpool, bastade, satt i massagestol och en del gymmade och sprang. Själv satte jag mig med en tidning medans de andra svettade.

Nu ska jag och en kompis ha middag. Första middagen på egen hand. Det ska nog gå bra.

Jag har klänning på mig! Köpte en jättesöt på mellandagsrean, problemet är strumpbyxor. Jag hatar dem. Först tog det en evighet att luska ut vad som var fram och bak. Det fanns inget, man fick välja. Bara där börjar ju varningsklockorna ringa. Sedan skulle de på också, det var som stödstrumper fast de var inte lika lätta att ta på eftersom de var för långa att vända ut och in på. Tack och lov att ingen var här. Jag svor, det händer inte ofta. Inse vilka upprörda känslor som flödade i badrummet.

Pax är räddare än någonsin. Han sitter i knät sammtidigt som jag försöker skriva här. Han skriver in lite extra bokstäver med nosen så jag får sudda ofta.

Till sist vill jag önska ett riktigt Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0