Äntligen klara.

Ja då var vi äntligen klara med vårat arbete. Vi hann också klart innan jul! Nu är det bara finliret kvar men det går snabbt att fixa sedan är det avklarat.

Över jul ska jag nu passa på att läsa böcker bara för att det är kul och inte för att man måste lära sig det mesta i dem utantill. Ska även ta mig tid att sätta mig och lära mig lite om kameran. Fast idag ska jag läsa, den utvalda boken är första Harry Potterboken. Jag skulle verkligen vilja kunna skriva som J.K. Rowling. Hennes böcker är fantastiska. Jag har en egen liten "novell" eller vad man ska kalla den men den är inte bra. Ändå gillar jag att skriva på den, hjärnan kan koppla av lite från allt annat. Och vem vet, en dag kanske författardrömmen går i uppfyllelse. Tur att man har stavningshjälp i Word bara.

God Jul på er alla önskar jag och Pax i fall jag inte skriver något mer innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0