Vilken skandal!

Fyra dopade av hoppryttarna. Jag är helt chockad. Norska Tony Andre Hansen som var med och tog lag brons för Norge är disskad. Stackars Norge, det var ju en sådan sensation när de tog sin historiska medalj. Jag fattar inte hur man kan göra så mot ett försvarslöst djur! Irländaren Dennis Lynch på otroligt fina Lantius som även jag hade som favorit innan. Var det alltså därför hästen hoppade så bra? Den fjärde ryttaren är Bernando Alves från brasilien. Så himla tråkigt.

Hejja Stein Endersen en annan av ryttarna i det norska laget som red en felfri ritt i första ömgången av de individuella tävlingarna. Hoppas han kan ta tillbaka lite av Norges heder.

Annars håller jag tummarna för Rolf-Göran Bengtsson på Ninja la Silla. Kom igen nu, ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0