Lugnet före stormen

Jaha man börjar fundera om det var så smart att boka in hela veckan tis-fre 8-17 hmm. Undra vad vi tänkte på? Men vi ska ju bara öva, inte så mycket föreläsningar. Fast tills imorgon skulle vi läsa två kapitel till föreläsningen om demens. Aja bara att ta sig igenom, men allra först ska jag till moster så Pax får leka av sig med hennes korthårscollie. De är lika galna båda två :D Vaknade med att jag hade ont i ländryggen, det visade sig att Pax had släpat upp en av sina plastleksaker i sängen. Ingen prinsessan på ärten inte. Vi har varit uppe en timme ca och han har skällt ut min nya plastblomma i fönstret, gnaggt på min byrå, morrat på badrumsdörren och grävt ihop en matta och tuggat lite på den, men nu ligger han peppar, peppar lugnt och tuggar på ett ben. De är så härligt med djur. Skönt att han ska få rusa av sig lite...

Kommentarer
Postat av: Emmy

He he. ADHD-hund? :)

2008-04-07 @ 09:10:46
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0