Lite av varje

Igår fick vi tillbaka tentan och jag fick godkänt. Det var skönt men man är ju lite nere för de som inte klarade det.

Fick tillbaka på skatten, najs. Så då borde man väl ha lite pengar i juni. Det vore inte fel eftersom det inte kommer något studiebidrag då...

Igår var jag på hudvårdsparty. Skrubba, tvätta, smörja, sminka var temat. Jag som max använder maskara när jag ska ut, men vad bra det blev! Det var jättekul, man fick ju en liten kurs i hur man skulle göra. Inte visste jag att det var så komplserat att få dit lite ögonskugga...Fast jag blev riktigt nöjd med resultatet så nu får man väl börja att experimentera lite. Sara får väl komma till undsättning...Synd bara att grejerna var så dyra, inte riktigt studentbudjet.

Pax har varit uppe ett tag men han har inte ätit något. Han har fortfarande valpmage som sväller så fort han äter så nu ser han läskigt smal ut. Inte så kul men jag kan ju inte tvinga honom att äta. Idag har mormor ställt uoo som hundvakt. Vad skulle jag göra utan min underbara släkt? Pax var själv hemma ugår i ca 20 min = rekord. Han gick och la sig och sov. Låg på rygg med benen i vädret i korgen när jag kom tillbaka. Jag har kommit fram till att han har ett ganska stabilt psyke, händer det inte något går han och lägger sig.

Funderar på att gå in i duschen, men är sugen på att spara det till ikväll. Vilka problem man kan ha! Det får bli dagens I-landsproblem. Måste ju titta på sjukhuset, missade det igår. Tack och lov för webb-TV.

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1207894357_dagens_frga.html

Ha en trevlig fredag!!!

JB

2008-04-11 @ 09:55:06
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0