Länge sedan

Var ju riktigt duktig på att uppdatera ett tag men nu börjar jag halka igen.

Idag har jag försökt att ringa min handledare på praktikplatsen men ej kommit fram, surt och som vanligt är jag lite sent ute och blir stressad...
Praktiskt prov på onsdag också, herregud hur ska det gå?! Har idag undivikt att plugga genom att:
- Sitta framför datorn
- Baka kladdkaka
- Städa
- Hälsat på mormor så Pax fick leka en stund med hennes hund
- Ringt praktikplatsen...utan resultat.
Ja det finns mycket man kan hitta på istället för att plugga.

Är hur avundsjuk som helst på Emmy. Fick sms av henne att de fått förstam fölet idag. Jag vill också jobba med hästar! Problemet är att jag inte har någon utbildning och de flesta eftergymnasiala kräver en massa erfarenhet, som jag inte har. Tänk att få vara ute i detta fina väder och pyssla med hästar! Fast man måste vara ute de dåliga dagarna också och det är tungt arbete. I alla fall glad för Emmys skull att allt löste sig till det bästa :D

Ny favorit låt idag:
Hammerfall - Last Man Standing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0