Kul test

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

How are you feeling today?
Längtan - Nordman och Jessica Andersson (Till sommaren)
How do your friends see you?
Jacob's Ladder - Bruce Springsteen (någon slags halvreligiös gospellåt...hmm oki)

Will you get married?
Jag mår illa - Magnus Uggla (Klockren)

What is your best friend's theme song?
Scotty doesn't know - Eurotrip (Ja jo sämmer rätt bra :D)

What is the story of your life?
På en sommerdag - Kim Larsen (Föddes ju på sommaren och jag älskar den)

What was high school like?
99 red ballons - Goldfinger (Måste ha missat alla ballonger...)

How can you get ahead in life?
Vi lever - Nordman (Ja leva det kan ju va bra...det är ju de man fösöker)

What is the best thing about your friends?
Carrie - Europé (Fin sång, älskar den och mina vänner <3 va puttenuttigt det blev nu då )

What is tonight going to be like?
We will be burnin - Sean Paul (YEAH ska ni med?)

What is in store for the remainder of this weekend?
I'm in the band - The Hellacopters ( Hmm fattar inte frågen...)

What song describes you?
Buffalo gals - Bruce Springsteen (Pretty girl, dancing ja de kan va jag ;D)

To describe your grandparents?
Whiskey in the jar  - The Dubliners (Är det därför jag blev som jag blev?)

How is your life going?
Bad moon rising - Creedence Clearwater Revival (Känns bra...NOT)

What song will they play at your funeral?
Rock you like a hurricane - Scorpions (What?! Aja när jag konfirmerade mig sjöng de Send me an angel med Scorpions :D)

How does the world see you?
First of the gang to die - Morrissey (Jaha, oki, tack lever livet på gränsen alltså)
Will you have a happy life?

Switzerland - Sons of Cyrus (Kanske skulle åka dit...nån som är på?)

What do your friends really think of you?
A little less conversation (JXL radio edit edition) - Elvis Presley (Snackar jag för mycket?)

Do people secretly lust after you?
Heartbeats - José Gonzales (Aha)
How can I make myself happy?
Störst av dem är kärlek - Nordman (Som vilken film som helst ju...)

What should you do with your life?
How can a poor man stand such times and live - Bruce Springsteen (Oki dålig lön som sjuksyrra, svåra tider kommer men jag ska kämpa mig igenom alltså)

Will you ever have children?
Langebro - Kim Larsen/Gasolin' ("Hvis du tør så kom med mig" ja de är ju en bra början...men jag väntar nog några år.)

Will it be okay?
Monkey Wrench - Foo fighter ( Ja jag kommer i alla fall inte bli din skiftnyckel)

Tack för testet Emmy!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja nu är det Emelies tur=) Men hon ligger ju bara och kramas med Håkan hela dagarna. Suck.

2008-04-04 @ 10:50:38
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0