Han sover

Skön dag var hos moster och Pax fick leka av sig ordentligt. Han sover fortfarande, det brukar vi göra när vi kommer hem därifrån...Sedan kom Sara en stund, länge sedan hon var här men det var skönt att snacka lite med henne. Vi är på samma våglängd hon och jag. Vi lärde känna varandra i ettan, alltså första ettan när man är sju år. Men det är svårt att träffas ibland för tiden räcker som bekant aldrig till och våra scheman stämmer inte så ofta med varandra.

Planerar på att ställa mig i bostadskö till några olika byråer eller vad kallar man dem? Föreningar kanske? Aja ni förstår nog vad jag menar...Planerar att flytta efter sommaren, måste bara lösa allt med hunden. Skulle ju egentligen behöva en bil så jag slipper låna hela tiden. Måste räkna lite på det men eftersom busskortet går på 840 kronor i månaden så tror jag att de går ihop sig nästan. För ofta är man ju inte i skolan alla dagar i veckan men kortet gäller ju i 30 dagar i streck oavsett om man åker eller inte. Sedan är man ju lite lat också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0