Gröt

Nu har hjärnan blivit gröt! Haft föreläsningar idag mellan 8.15 och 17.00. Hur tänkte de? Vid elva var det lite segt. Vid ett dalade det ännu mer och eftertre har jag total black out...Det känns så värdelöst för man vill ju verkligen lära sig det här men det går inte med så mycket på en dag! Måste erkänna att jag inte var världens bästa bilförare på vägen hem. Blev lite vingligt...

Såg coolaste bilen. Vem vill inte ha en registreringsskylt med bokstäverna SSK?! Vadå "vad var de för bil"? De struntar jag i, det var ju värsta grymma skylten!!! Hehe jag vet, ännu ett bevis på att det är lite gröt är uppe idag...

Men vem kommer egentligen på alla dessa reklamfilmer? Sjukt att någon kan få betalt för det...Älska TV, hata reklam.

Lite dåligt samvete för att jag inte hunnit med hunden så mycket idag. Tänkte träna lite med han förut men då hade han gått och lagt sig i soffan och bara blängde på mig som om han visste vad jag hade i tankarna. Troode även i min enfald att hundar gillade att gå ut och gå. Pax måste jag släpa ut. Han kommer när jag frågar "ska vi gå ut?", viftar på svansen och travar före men sedan stannar han i hallen. Där står han sedan och tittar på när jag tar på mig jackan, ibland backar han. Sedan får jag sitta på huk och locka fram han till kopplet. När sedan dörren öppnas är han helt på igen och springer glatt ut...hmm. Men tror att han var lite trött idag för jag vaknade vid 05.00 av att han stod i fotändan av sängen och hulkade. Som tur var kom det inget och han lade sig igen. Om man bara kunde förklara att det bveror på att han äter så mycket konstigt som han inte ska när vi är ute och går. *Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0